ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! سخنگوی سازمان ملل: عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد در تنگه هرمز آغاز خواهد شد ادعای ترامپ: بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد ترامپ: ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت! روبیو مدعی شد: پرونده لبنان از ایران جداست! شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا شامل موشک‌های بالستیک نمی‌شود تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن عضو هیات مذاکره‌کننده: انحصار خرید کالای آمریکایی در هیچ تفاهم و توافقی وجود ندارد دبیرکل جدید اتحادیه عرب تعیین شد / نبیل فهمی کیست؟ چه کسی نخست وزیر بعدی بریتانیا است؟ ماجرای ورود بازرسان آژانس به ایران چیست؟ منبع آگاه: صرف شدن پول‌های بلوکه شده برای خرید غلات واقعیت ندارد ادعای ترامپ: ایران با بازرسی‌های هسته‌ای موافقت خواهد کرد

ذوق زدگی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از احیای روابط با سوئد پس از ۷ سال

ذوق زدگی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از احیای روابط با سوئد پس از ۷ سال وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، روابط این رژیم با سوئد در سطح عالی رتبه، پس از توقف هفت ساله ازسرگرفته شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 20
کد خبر: ۱۰۲۸۷۵

به گزارش راهبرد معاصر، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: با آنه لینده، وزیر خارجه سوئد صحبت کردم. این نخستین گفت‌وگوی تلفنی بین دو وزیر خارجه پس از هفت سال است که نشان دهنده احیای روابط در این سطح است.

رژیم صهیونیستی پس از آنکه سوئد کشور فلسطین را به رسمیت شناخت، روابط خود را با این کشور کاهش داد.

لاپید همچنین گفت: من از اظهارات مقام سوئدی در خصوص پایبندی قوی و مستحکم سوئد به امنیت "اسرائیل" و به رسمیت شناختن آن به عنوان سرزمین یهودیان قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه افزود: در خصوص مشارکت تل‌آویو در همایش «مالمو» برای احیای سالروز هولوکاست گفتگو کردیم.

یائیر لاپید همچنین تصریح کرد: ما به افزایش همکاری با سوئد در مسائل دو جانبه و چند جانبه چشم امید دوخته‌ایم./ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار